• Ma-vr <23u, Zo <11u besteld, vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf € 99,-!
  • Altijd 60 dagen bedenktijd!

9.4> 9000 reviews!

T3 Wanderer Hat-Olive Green

Tilley Tilley T3 Wanderer Hat-Olive Green

€94,99

Tilley

Tilley T3 Wanderer Hat-Olive Green

(6)

€94,99

  • SKU: 800004

Niet op voorraad - Op Bestelling Leverbaar – Neem contact met ons op

This product is available in the following variants:

Buy now, pay later

  • Gratis verzending Vanaf €99,-

Deze wasbare hoed van Tilley geeft je maximale zonbescherming. Hij is zo afgewerkt dat hij waterafstotend is. Geschikt voor elk bushcraft avontuur!

This product is available in the following variants:

Do you have a question about this product?

Do you have a question about this product?

Our employee is happy to help you find the right product

Productomschrijving

T3 Wanderer Hat-Olive Green

Specificaties:

  • Maat van de randen: Voorkant en achterkant 7 cm, zijkant 6 cm
  • Gewicht: 153 g
  • Materiaal: 100% katoen afgewerkt met enzymwas
  • Fijne machine was, of handwas, terug brengen naar originele vorm met de hand daarna laten drogen. Regelmatig wassen!
  • Hebben wij je maat niet? Neem dan contact op met onze klanten service, wij kunnen kijken of deze is te bestellen ( vanaf maat 7(56cm) tot maat 7 7/8(62.5cm)

TTW2 Tec-Wool Hat:

Deze wasbare hoed van Tilley geeft je maximale zonbescherming. Hij is zo afgewerkt dat hij waterafstotend is. 

Voorzien van een nekkoord dit maakt de hoed ook geschikt voor hevige wind. Ook zitten er gaatjes in de hoed voor ventilatie. Er zit een druksysteem aan de randen zodat je deze omhoog kan zetten.

De randen van de hoed houden het water uit je gezicht, lekker aan het bushcraften en wordt je overvallen door de regen? Geen probleem met deze hoed houdt je het overzicht en kun je aan de slag met je onderdak!

In de bovenkant zit een klein vakje om kostbare spullen te bewaren.

Maatvoering: 

Kijk voor de juiste maat op de maattabellen pagina, zie de link hieronder. Let op; elk merk heeft zijn eigen maattabel! 

Niet zeker welke maat je wilt bestellen? bestel twee of meer maten en maak gebruik van gratis retournatie als je één maat houdt. Je ontvangt vanzelf een gratis retour zendlabel zodra je de verkeerde maten retourneert. 

Reviews

0 / 5

0 sterren op basis van 6 beoordelingen

  • 3 / 5By Jonathan M. 06 / Dec / 2020

    Handy using in the sun

  • 5 / 5By Gerard v. 14 / Aug / 2020

    Fijne pasvorm

  • 5 / 5By Maus R. 23 / Apr / 2020

    Ik heb al een aantal jaar een Tilley T3 creme. Door een uitbreiding van kleding, had ik behoefte aan een donkere variant van deze geweldige hat. Na een telefontje naar de Bushcraftshop, had ik een dag later de olijfgroene Tilley T3 inhuis. Netjes verpakt. Super dus!

    De hat is van sublieme kwaliteit. Zit foutloos in elkaar en voelt goed solide en stevig aan zonder zwaar of lomp aan te voelen. Groot voordeel van deze Tilley is dat je hem gewoon in je zak of tas kunt proppen en indien nodig eruit kunt halen, een keer kloppen en de hoed zit alsof hij niet verwrongen geweest is. Mocht je deze in de regen opzetten, blijft je gezicht en je nek droog (of uit de zon) en door de regen zal de rand alleen maar steviger worden zonder door te gaan lekken.

    Van beide Tilleys geen seconde of cent spijt.

    En de service vanuit de bushcraft store is gewoon zoals het hoort. Prima advies en leveren wat je besteld en netjes verpakt.

    GA ZO DOOR Bushcraftshop.

    Groet, Maus

  • 5 / 5By Maus 26 / Mar / 2020

    Ondanks dat ik al een Tilley T3 heb (licht van kleur), wilde ik er och een groene bij hebben.

    Na een kort chatgesprek bleek mijn maat beschikbaar te zijn en vervolgens besteld. Een dag later netjes bezorgd in een net doosje.

    De hoed is echt zoals ik wilde, mooie kleur, stevige maar niet te losse pasvorm, Goed op te bergen in tas of rugzak en bij het in gebruiknemen staat en zit de hat meteen zoals het moet. Goed dus.
    Wat mij ook deze keer weer positief is opgevallen is de hulp en snelheid waarmee je antwoord krijgt op je vraag en de nette manier waarmee de order verwerkt is.

    Top Bushcraftshop team !

  • 4 / 5By Edward d. 09 / Jun / 2019

    Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.

  • 4 / 5By Wijnand B. 03 / Jun / 2018

    Koper heeft geen omschrijving achtergelaten.

  • Toon meerToon minder
Recente artikelen
    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Bushcraftshop BV 9.5 / 10 - 5454 Reviews @ Kiyoh - Thuiswinkel Waarborg
    ->
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »